دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستم بدار

‏ ‏

‏ ‏

‏ ‏



دوستم داشته باش ، هـمانـگونه که من دوستـت دارم بگذار فاصله من و تو کمتر از آنی باشد : که می خواهـيـم و نمی توانـيـم که می توانـيــم و نمی گـذارنــد ! بگذار ميان من و تو فاصله ای نـمـانــد نه به خاطر خودت ، و نه به خاطر من ! که به خاطر اين عـشـق دوسـتـم داشـتـهباش بـيـش از آنی که من دوسـتـت دارم

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت2:18---1 مرداد 1391
سلام آقا قاسم مطالبی که میذاری خیلی خیلی زیباست
دستت درد نکنه
یه وقت فکر نکنی ما به شما سر نمیزنیم ها!
باور کن حد اقل هر دو روز یکبار میام مطالبتو میخونم ولی جدا نمیدونم تو نظرات چی باید بنویسم!!! شاید فقط بتونم واسه هر مطلب بگم خیلی قشنگ بود!!
ولی گفتم همینجا یکدفعه اعلام میکنم: خیلی عالی هست ممنون!!!
اینو ضربدر هزار کن!!!


hellokittiy
ساعت23:38---31 تير 1391
salam ein webe jadide mane besh sar bezan nazaram bede,,,
rasty dige khabarit nis..

nazaram behe too webe hellokittiyim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 23:55 | |